Kõigil Töötajatel on Õigus olla esindatud Ametiühingu poolt!

Kõigil Töötajatel on Õigus olla esindatud Ametiühingu poolt!
У всех Работников есть Право быть представленными Профсоюзом!

пятница, 29 мая 2015 г.

EMSA, Sadamatöötajate osakonna tegevus. 2004 - 2015.


EMSA, Sadamatöötajate osakonna tegevus. Olulised sündmused 2004 - 2015.
EMSA, деятельность Секции Работников порта. Важные события 2004 - 2015.
 
1.

 
Suvi 2004, üle 15 dokkeri ettevõtetest AS Stivis, AS Refetra ja AS HTG Invest osalevad EAKL piketil Justiitsministeeriumi ees.
Лето 2004,  около 15 докеров из портов Таллинна с предприятий Stivis AS, Refetra AS, HTG Invest AS, Учавствуют в коллективной акции EAKL пикитируя министерство юстиции.
 
2.
 
 
Sügis 2004, visiidid sadamatesse, AS Stivis puhkeruum, infotund koos ekskursiooniga mööda ettevõtet, nägime riietusruume, duširuume, tööriietust. Selles ettevõttes ei olnud 2006.aastal ametiühingut, tööriietus anti viimane kord 5 aastat tagasi.  Naaberettevõtted süüdistavad AS Stivis juhtkonda dumping`us.
Осень 2004, портовые визиты на рабочие места, комната отдыха на Stivis AS, инфо час с экскурсией по предприятию, тогда мы увидели раздевалки, душевые, рабочую одежду. На этом предприятии с 2006 года нет профсоюза, рабочую одежду последний раз выдавали пять лет назад. Соседние предприятия обвиняют руководство Stivis AS в демпенге.
 
 
3.
 
 
Kevad 2005, EMSA kontor, Nunne 8, esimene stividoriettevõtete usaldusisikute koosolek: Aivar Park, Muuga Sadam, AS Refetra; Raul Siniallik, Vanasadam, AS HTG Invest; Oleg Gerassimov, Paljassaare sadam, AS KS Stivideerimise.
Весна 2005, EMSA kontor, Nunne 8, первое собрание доверенных лиц стивидорных компаний, Aivar Park, Muuga Sadam, RefetraAS; Raul Siniallik, Vana Sadam, HTG Invest AS; Oleg Gerassimov, Paljassaare sadam, KS Stivideeremise AS.
 

4.
 
 
Sügis 2005, 14. november, AS HTG Invest, esimene dokkerite pikett eesti sadamate ametiühinguliikumise uues ajaloos. Me istusime läbiraakimistelaua taha Kollektiivlepingu üle.
Осень 2005, 14.11, HTG Invest AS, первый пикет докеров в новой истории профсоюзного движения в портах Эстонии. Мы сели за стол переговоров по Коллективному Договору.
 

5.
 
 
Kevad 2007, 30. märts. AS DBT sadamatööliste teine pikett millest võtsid osa eindajaid kõikidest stividoriettevõtetest, et toetada oma kolleege nende võitluses ohtliku töö tasu eest keemiakaupade käsitlemisel. Üheks rahulolemtuse põhjuseks olid dokkerite jalanõud,mis oleksid pidanud kestma 2 aastat, aga mis muutusid juba kuue kuu pärast kasutuskõlbmatuks.
Весна 2007, 30.03, DBT AS, второй пикет портовиков, представители со всех стивидорных компаний пришли поддержать коллег в праве на доплату за вредность в работе с химическими смесями для удобрений. Для примера одна из причин недовольства, обувь докера, которая должна была служить два года, приходила в негодность через шесть месяцев.
 

6.
 

Talv 2008, pikett Sotsiaalministeeriumi ees, EAKL liikmesorganisatsioonid võitlevad uue Töölepinguseaduse eest. Mermehed ja sadamatöölised on esimested ridades.
Зима 2008, пикет перед министерством социальных дел, членские организации EAKL сражаются с новой версией Закона о Трудовом Договоре. Моряки и Докеры в первых рядах.


7.

 
Sügis 2009, Oleme külas Kotka sadama dokkeritel. Sõlmitakse eimesed sõprussidemed EMSA ja AKT vahel.
Осень 2009, мы в гостях у докеров порта Котка, завязываются первые дружеские отношения между профсоюзами EMSA и AKT.
 

8.

 
Sügis 2010, EAKL ühisaktsioon, autorongkäik läbi linna loosungi all “Inimväärse elu eest”.
Осень 2010, коллективная акция EAKL, семейный автопробег по городу по лозунгом «За достойную жизнь!».
 

9.

 
Kevad 2011, 18. mai,Riia. Esimene ITF seminar Riias, programmiks “Mugavussadamad Baltikumis” Seal osalesid dokeri Venemaalt – Sankt-Peterburgi, Võssotski ja Vladivostoki sadamatest, Leedust Klaipeda sadamast, Lätist Liepaja, Vencpilsi ja Riia sadamatest, Eesti delegatsioon esindas Paldiski, Tallinna ja Muuga sadamaid. Seminarist võtsid osa ITF, ETF ja NTF dokkeriosakondade juhid.
Весна 2011, 18.05, Riia, Первый обучающий семинар ITF в Риге, по программе „Удобные порты на Балтике» собрал докеров из портов России: Санкт-Петербурга, Высоцска и Владивастока; литовского порта Клайпеда; портов Латвии: Лиепая, Вентспилс и Рига; делегация Эстонии представляла порты Палдиски, Таллинн, Мууга. В семинаре приняли участие руководители докерских отделов ITF, ETF, NTF.
 

10.

Kevad 2012,
Baltic Week of Action. ITF ühisaktsioon Uus-Meremaa Aucklandi sadama dokkerite toetuseks. Tänu massilistele pikettidel,protestikirjadele ja ITF inspektorite suurendatud kontrollile üle kogu maailma, õnnestus säilitada 300 töökohta.
Весна 2012, Baltic Week of Action, Коллективня акция ITF в поддержку Докеров порта Окланд, Новая Зеландия. Путём массовых пикетов, писем протеста, усиленного конторля ITF инспекторов по всему Миру, - удалось сохранить 300 рабочих мест.


11.
 
 
Sügis 2014, 28.november AS Transiidikeskuse EMSA osakonna koosolek, ühisfoto Belgia sadamate, Gdanski konteinerterminali ja Venemaa dokkerite toetuseks.
Осень 2014, 28.11, Transiidikeskuse AS EMSA osakonna koosolek, Коллективная фотография в поддержку докеров из Портов Бельгии, Докеров контейнерного терминала в Гданьске и Докеров России.
 

12.




Kevad 2015. Dokkerid seisavad tööohutuse eest ja samuti Venemaa Ida sadamate dokkerite ametiühingu liidri Leonid Tihhonovi õiglase kohtlemise ja vabaduse eest.
Весна 2015, Докеры ДБТ за безопасный труд и за справедливое отношение и свободу лидеру Докеров порта Восточный Леониду Тихонову.


13.
 

Kevad 2015. Rahvusvaheline ühisaktsioon tootmises hukkunud tööliste mälestuseks.Suvel 2014 hukkus Muuga sadamas Vladimir Jarovenko,mödas on peaaegu aasta, aga töötajad ei tea ikka veel, mis tegelikult juhtus. 8. veebruarilsai Tallina Reisisadamas surma tehnik, kes seadis valmis tuubust Viking Ekspressi reisijatevastuõtuks. 11. aprillil hukkus Belgia sadamas 3 dokkerit mürgiste gaaside tõttu laeva trümmis.
Весна 2015, #IWMD15, Международная Коллективная акция в память о погибших работниках на производстве. Летом 2014 погиб в порту Мууга Владимир Яковенко, прошёл почти год, а работники не знают, что случилось на самом деле. 08 февраля в пассажирском порту Таллинна погиб техник, который выставлял рампу тубуса для приёма пассажиров с Викинг Экспресса. 11 апреля в бельгийском порту погибли три докера от отравления газом в трюме судна.
 

Комментариев нет:

Отправить комментарий